Vrienden van Scouting Eersel

Word jij vriend van de Scouting?

Scouting Eersel heeft iets nieuws; namelijk de “Vrienden van Scouting Eersel”!

Regelmatig krijgen we van verschillende kanten het signaal dat mensen best een keer een handje willen helpen bij activiteiten van onze vereniging. Denk daarbij aan een onderhoudsdag, vlooienmarkt of ons jubileumfeest in Mei. Super fijn natuurlijk, maar hoe zorg je dat je een overzicht hebt van deze mensen? Hiervoor hebben we de “Vrienden van Scouting Eersel” in het leven geroepen.

Iedereen die zich af en toe wil inzetten voor de Scouting, kan zich aanmelden voor deze club. Dit kan door een mail te sturen aan vriendenvan@scoutingeersel.nl. Al deze geïnteresseerden bundelen we in één mailgroep. Wanneer we voor een bepaalde activiteit wat extra handjes zoeken, ontvang je een mail met de vraag of je tijd en zin hebt. Reageren hoeft alleen als je kunt. En kun je niet; even goede vrienden!

Op deze manier hebben wij altijd een groepje mensen als back-up en kun jij je inzetten voor de kinderen van Scouting Eersel.

Belangrijk om te weten: je hoeft zeker niet per se een connectie te hebben met onze vereniging. Iedereen mag zich aansluiten en iedereen is even welkom!

Word jij ook vriend van Scouting Eersel? Meld je dan nu aan via vriendenvan@scoutingeersel.nl! Ook voor vragen of meer informatie kun je bij dit e-mailadres terecht.