Bevers

Jongens en meiden – 4 tot 7 jaar – zaterdagochtend 9.30u tot 11.30u – blokhut 2

Hou jij van lol maken, gezelligheid, spelen, zingen, dansen, feesten, knutselen en nog veel meer gekke dingen? Kom dan bij de bevers!!! Wij zijn jongens en meisjes van 4 t/m 7 jaar. Elke zaterdagochtend van 9.30 tot 11.30 kun je met ons meespelen.

We gaan twee keer per jaar op weekend. Op zo’n weekend doen we nog leukere dingen zoals naar de speeltuin gaan en ’s avonds een echt kampvuur! Verder gaan we ook mee met het weekend van alle groepen van scouting Eersel samen, hebben we een keer per jaar een spelmiddag met andere groepen uit de regio, hebben we een kookochtend en draaien we een keer ’s avonds om in het donker spellen te doen. Ondertussen gaan we ook alweer een aantal jaar op zomerkamp, waar we 4 dagen veel plezier hebben.

Dus wil je een heleboel nieuwe vriendjes en vriendinnetjes maken kom dan eens een keer bij ons langs!

Op dit moment hebben de Bevers een wachtlijst. In september 2022 bekijken we of er voldoende uitstroom is zodat we weer nieuwe leden kunnen ontvangen.
Wil je je kind op de wachtlijst zetten, geef dat dan hieronder aan ons door.