Vlooienmarkt 2023

Niet opgehaalde prijzen loterij:

Prijs? Neem contact op met 06-83378171/ Esmee om je prijs op te halen!

Oranje 417: plus boodschappen pakket
Oranje 622: Fly away plug in
Oranje 724: jump XL bon
Oranje 807: Okay knipbeurt
Oranje 811: Heat Plug-in
Geel 326: Jumbo boodschappen pakket
Geel 444: Kempisch kwartiertje
Geel 510: Fly away plug in
Geel 694: jump XL bon
Geel 700: Bosch boormachine
Geel 726: Henry stofzuige

BEDANKT

Op zondag 17 september 2023 organiseert scouting Eersel voor de 16de keer haar jaarlijkse vlooienmarkt. De vlooienmarkt vindt plaats op het Mortelveld in Eersel. De poorten staan open tussen 11.00 en 15.00 uur.

Wat kunt u allemaal verwachten op deze vlooienmarkt?
Er zal een groot aantal kraampjes met koopwaar te bezichtigen zijn. We houden een veiling van de meest waardevolle spullen en er wordt gezorgd voor een natje en een droogje. Verder houden we een loterij waarbij leuke prijzen te winnen zijn.

Oproep
Heeft u bruikbare spullen waar niets meer mee gedaan wordt, dan kunt u ons daar blij mee maken. Op zaterdag 16 september halen we alle spullen op. Inwoners van Eersel, zullen hier middels een huis-aan-huisblaadje bericht van krijgen, krijgt u geen bericht in de brievenbus dan is uw wijk dit jaar niet aan de beurt en komen we niet langs. Wel is het mogelijk om zelf spullen te komen brengen. Dit kan op zaterdag 16 september tussen 11:00u-15:00u op het Mortelveld. We vragen nadrukkelijk om bruikbare spullen. Witgoed of groot meubilair nemen we niet mee. Voor vragen kunt u een email sturen naar: vlooienmarkt@scoutingeersel.nl.

Wij halen dit jaar spullen op aan de RODE straten hieronder op de kaart:

Opbrengsten
De opbrengsten komt ten goede aan het gebruik en onderhoud van de blokhutten en proberen zo de contributie voor de leden zo laag mogelijk te houden. Scouting Eersel is een vereniging waar jongens en meiden vanaf 4 jaar middels sport en spel met elkaar leren omgaan en samen te werken.

Loterij
Voor deze loterij is vergunning verleend door burgermeester en wethouders van Eersel bij besluit van 8 augustus 2023, kenmerk 07703333.
De opbrengsten van deze loterij zijn bestemd voor het gebruik en onderhoud van de Eerselse Scoutingblokhutten
Trekking: zondag 17 september, 14:45u – Mortelveld Eersel

Contact commissie vlooienmarkt: 06-33021735 (Giel Wijfjes).

Graag tot dan!

Scouting Eersel