Antwoordformulier

Wie weet bemachtig je wel één van die super gave prijzen die door de lokale ondernemers beschikbaar zijn gesteld! Geef via het formulier het codewoord (uit de kist) aan ons door.

Wat is het codewoord?

Wie hebben er meegedaan?

Binnen welke categorie hopen jullie een prijs te winnen?

Uploaden foto

Heb je een leuke foto gemaakt tijdens de tocht? We vinden het super tof als je deze met ons wilt delen.

Tot slot

Scouting Eersel gebruikt het beeldmateriaal voor een compilatie van de nieuwjaarstocht en verspreidt dit via sociale media en website. Alle losse foto's & filmpjes worden na afloop verwijderd*

Ja, ik geef toestemmingNee, ik geef geen toestemming

*verplichte velden

Als je een bestand hebt geselecteerd, duurt het even voordat hij naar ons is verstuurd. Als het is gelukt, zie je onder de verzendknop een berichtje! Even geduld dus 🙂 Je ontvangt ook een e-mailtje ter bevestiging.

Klaar met versturen?

Misschien dat jullie iets kunnen missen? Dit zouden we erg tof vinden. Je kunt via de doneer knop een vrijblijvende donatie aan ons doen. Bedankt!
    Inkomsten die ten goede komen aan onze 150+ (jeugd)leden.