De Eerselse Nieuwjaarstocht

De ‘Vrienden van de Kerststal’ versieren altijd heel ons dorp met mooie Kerstbomen, lampjes en natuurlijk de kerststal op de Markt. Ze hebben wat hulp nodig om de kerstbomen mooi te versieren. Help jij ook mee?

Loop de route, ga met behulp van V.I.E. (Very Important Eerselnaren) op zoek naar de locatie van de kist met kerstversieringen, kraak de code door middel van verschillende puzzels onderweg en maak een gave versiering voor in de Kerstboom!

Na het succes van afgelopen jaren organiseert Scouting Eersel dit jaar ook weer een gave gezinstocht voor alle inwoners van Eersel en omstreken!
Van 24 december t/m 8 januari is de tocht te lopen op de dag en tijd die je zelf kiest.
Deelname aan de tocht is gratis, maar een donatie vinden wij heel fijn!

De tocht is ongeveer 3 km lang met leuke opdrachten voor alle leeftijden, de route kun je hier bekijken.
Het beginpunt van de tocht is op het Tien Decemberplein (gemeentehuis Eersel) en de tocht eindigt op de Markt.
Parkeren kan eventueel prima op het Tien Decemberplein of op de parkeerplaats achter zwembad de Albatros.

Jullie gaan de Vrienden van de Kerststal helpen om de Kerstboom mooi te versieren.
Hiervoor gaan jullie op zoek naar de locatie en code van de kist met versieringen.
De locatie komen jullie te weten door de hints van de V.I.E. (Very Important Eerselnaren) op te schrijven.
De code komen jullie te weten door verschillende puzzels op te lossen onderweg.
De route zal duidelijk aangegeven worden.

Wat praktische zaken:
* Print het invulblad uit, zodat je onderweg de hints op kan schrijven. (klik!)
* Neem een pen mee.
* Neem een opgeladen telefoon met internetverbinding mee. Onderweg moet je soms QR-codes scannen.
(* Neem eventueel wat drinken en lekkers voor onderweg mee.)

Met het codewoord dat in de kist verstopt zit kun je supergave prijzen winnen.
Kist geopend en codewoord gevonden? Geef het dan door aan ons via dit online formulier.
Succes!

Contact commissie De Eerselse Nieuwjaarstocht: nieuwjaarstocht@scoutingeersel.nl