Blokhut 2

De blokhutten van Scouting Eersel liggen op een privéterrein aan de rand van Eersel met daaromheen een eigen speelbos en speelveld. Op 2 km afstand ligt een uitgestrekt bosgebied. Tijdens de zomervakantie kan de blokhut alleen in hele weken, van zaterdag tot zaterdag gehuurd worden. De rest van het jaar doorgaans alleen in het weekend van zaterdagmiddag 12:00u tot en met zondag.

De blokhutten worden niet verhuurd voor feesten. Lees altijd eerst de huurvoorwaarden!

Er is één speelveld en één kampvuurkuil. Hier kunt u, in overleg met gebruikers van de andere blokhut, gebruik van maken.

Blokhut 2 is in 2011 compleet gerenoveerd.
De blokhut voldoet aan alle bouweisen en biedt ruimte voor ongeveer 60 personen (slaapzaal ±20 kinderen) en is voorzien van een grote zaal beneden, slaapzaal boven, MIVA-toilet, douches, gescheiden toiletten en een ruime keuken inclusief koffiezetapparaat. In de zaal staan tafels, banken en enkele stoelen. Er is geen kookgerei/bestek aanwezig. Staflokalen worden niet mee verhuurd.

De blokhutten worden NIET verhuurd voor feesten.

Foto’s en plattegronden vind je onderaan deze pagina.

Wat is er aanwezig in de blokhut? Zie onze inventarislijst.

Huurprijzen
– € 150,00 per dag of nacht
– Kortere periodes (dagdeel): Neem contact met ons op.
– Borg bedraagt € 250,00

Beschikbaarheid & reserveren

Tijdens de zomervakantie kan de blokhut alleen in hele weken, van zaterdag tot zaterdag gehuurd worden. De rest van het jaar doorgaans alleen in het weekend van zaterdagmiddag 12:00u tot en met zondag. Onze groepen in deze blokhut draaien standaard op dinsdag- en vrijdagavond en op zaterdagochtend.

Reserveren: Dat kan via het formulier hieronder. Je kunt een optie zetten voor maximaal 14 dagen. Geef in het formulier aan of het gaat om een voorlopige optie, of een directe reservering.

Vragen? Mail naar verhuur@scoutingeersel.nl

In het boekingsoverzicht zie je alleen de kosten van de borg en niet de huurkosten. De totale kosten ontvang je bij de definitieve bevestiging.

Plattegrond

Foto’s