Aanmeldformulier Verkenners

Je mag altijd drie keer komen kijken voor je beslist of je blijft. Laat voor je komt wel even iets weten aan ons via verkenners@scoutingeersel.nl dan kunnen wij daar rekening mee houden.
Wil je na drie keer blijven, laat dit dan aan de leiding weten. Je ontvangt dan het inschrijfformulier voor aanvullende informatie.

Leuk dat je komt kijken!

Algemene gegevens

Geboortedatum*

Tot slot

Privacy

Scouting Nederland en de aangesloten Scoutinggroepen verwerken persoonsgegevens. Naast het algemene privacybeleid van Scouting Nederland heeft Scouting Eersel haar eigen specifieke zaken waarin persoonsgegevens worden verwerkt. Ons privacybeleid is te vinden op https://www.scoutingeersel.nl/privacy en op te vragen via het groepsbestuur.

Beeldmateriaal

Scouting Eersel maakt foto’s en video’s van activiteiten als herinnering voor de leden en voor gebruik op openbare media, zoals bijvoorbeeld de website, Facebookpagina of nieuwsbrief en sporadisch ten behoeve van promotie. Leden worden hier herkenbaar in beeld gebracht. Wij gaan hier uiteraard discreet mee. Meer informatie is te vinden in ons privacybeleid.

Ik geef toestemming voor het maken en gebruiken van foto- en/of videomateriaal van mijn kind*

Ja, ik geef toestemmingNee, ik geef geen toestemming

*verplichte velden

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.